8/11

God Morgon
Jag vaknade idag kl 5.55 typ :P hehe. Då gick jag upp och sen har jag gått runt i lägenheten sen dess, fast jag har ju i alla fall ätit frukost och smörjt in ansiktet :P hehe.
Idag kl 9.00 så börjar jag på Björkmans bil :) Min första dag på mitt första jobb :) Det ska bli så roligt :) Och jag är såå nervös :P hehe.
Senare idag när jag kommer hem från Jobbet så kommer bilderna ifrån helgen upp:) Och då får ni se vad jag var för något också :P hehe. Jag vet inte hur länge jag jobbar så.. Ni får väl vara aktiva om ni vill :) hehe.
Nu är Fia här, hon sitter och äter lite Frukost hon :)
Tänkte också ifall om jag inte jobbar nå länge idag så ska jag och Sonny åka till Borlänge, och ta med oss Emelie också, för att köpte nya skor och söka en massa jobb :)

Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0