Är detta inte irriterande?

”Jag äger solen”

Solkrämare Angeles Duran kräver en avgift från alla som tjänar pengar på solen. ”Jag kom på det först”, säger hon.

Angeles Duran fick en helt lysande affärsidé

Som om spanjorerna inte hade tillräckligt med sol redan.

Nu har en av dem dessutom papper på att hon äger den.

Och alla som använder Angeles Durans lysande ägodel framöver får betala för det.

Mer från artikeln har ni här

Sånt här irriterar jag mig såååå fruktansvärt på! Hur fan kan man äga solen? Idiot! De är likadant med dom som säger att dom äger en stjärna. Hur fan kan man äga en stjärna? Vem fan satte sitt namn på den? Liksom, de finns inget som kan äga den. Liksom ska jag sticka ner till henne och säga att hon inte äger solen bara för att jag redan ägde den bara för att jag tyckte det eller? Det låter ju hur idiotiskt som helst. Grrr, jag bliiir sååå irriterad..
jag kan lika väl gå in och säga att jag äger solen här i Sverige och sen sticka ner till henne och säga att hon har snott min sol och de är bara att ändra datumet på papperna så att det står att jag ägde solen först liksom. Grr.
Blir inte ni irriterade på sånna här saker. De är typ som att jag skulle bara gå ut på gården och säga, det här träder äger jag ingen får röra det. Eller varför inte, Jag äger rymden, ni som har alla era planeter och stjärnor i rymden måste betala hyra för att ni har eran planet/Stjärna där.
Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

hUR FAN KAN MAN HA PAPPER PÅ ATT MAN ÄGER SOLEN? så jäwla stört :S



Btw så vill jag bara säga att jag kör "Lina Testar" (lika saker) och idag har jag resultatet på... Gå in och kolla vad det kan vara! ;) I morgon kommer en ny grej upp som jag ska testa!



Ha en bra dag! :-D

2010-11-30 @ 12:40:46
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Haha dumma människor finns det!

Har en kompis som sa att hennes familj ägde stjärnor när vi var små, jaha och lixom?!

Tänker dom åka dit och besöka sin stjärna lr?

2010-11-30 @ 20:13:39
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0