Hemma

Nu är jag hemma igen från en dag på jobbet :) Fast idag slutade jag kl 15.00 för att jag skulle vara på Grangärdes vårdcentral kl 16.00 för att kolla i örat som jag har haft ett lock i för nu i ett år.. Och dom kikade i örat i alla fall :) Och dom såg att trumhinnan var röd, så jag fick en salva som jag ska ha i 3 gånger om dagen tills det blir bra.
Men om det inte blir bra någon gång då? :O Ja, jag kör väl igenom hela tuben och sen får jag väl se :P hehe
Men alltså, på Grangärdes vårdcentral så kollade dom i alla fall i örat.. På Solsidan Vårdcentral i Ludvika så kollade dom i min näsa. Jaha, när jag har lock i för örat så kollar man i näsan. Logiskt?

Men i alla fall så gick det väl ganska bra på jobbet idag :) Jag kunde ta emot 2 kunder helt själv :) Men dom var ganska lätta så de var ju inte konstigt att jag klarade det :P hehe.
Jag ska försöka uppdatera mera, men det är så svårt på jobbet och allt. Nog för att det finns tid för mig att kunna göra det när det inte är nå kunder runt omkring, men jag vågar inte. Liksom tänk om dom blir jätte sura och tycker att jag är ansvarslös och inte sköter jobbet liksom?
Men det får jag väl bara ta reda på i morgon ifall om man kan göra sånt på typ lunch rasten eller nått :)
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Livet på teneriffa

sv:aa niiice:=) jo allt är bra här snying sj a??

2010-11-10 @ 18:04:40
URL: http://sweetiieme.blogg.se/
Postat av: Livet på teneriffa

sv:jorå:D

2010-11-10 @ 19:44:40
URL: http://sweetiieme.blogg.se/
Postat av: Gabriella

sv: tack men du som är fin! :)

2010-11-10 @ 20:22:24
URL: http://gabbesliv.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0