Hos Fia

Hejsan
Nu sitter jag hemma vid Fia, hon ska sova hemma vid mig bara för att Sonny ska lana. :)
Det gick bra på jobbet idag tyckte jag i alla fall :) Jag hoppas bara att dom är nöjda med mig. :S Blir sååååå nervös..

Men i alla fall, efter att jag hade slutat så stack jag och hämtade Fia hemma vid mig och sen åkte hon och jag ner¨på stan en sväng och kikade :) Fia shoppade lite, men hon hade redan shoppat en massa annat innan :P hehe. Så hon har köpt grejer idag kan jag säga :P hehe.
Men jag köpte ingenting, bara för att jag får ingen lön förns i morgon :) och då är det kört :P hehe. men först och främst ska jag betala alla räkningar :P hehe.
Det är ju viktigtast. Det är i alla fall Fredag i morgon, första dagen på helgen, såå skönt, då ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig till yttligare en vecka på jobbet.
Och det är ju verkligen kallt ute, guud, jag håller på att frysa ihjäl alltså!! Gör inte ni det?
Pussar och Kramar
//Yasmine


Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

Gå gärna in och tyck till om min nya design (a)

2010-11-25 @ 20:52:55
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0