Kväll igen

Direkt efter jag hade slutat jobbet åkte jag hem och hämtade Sonny, och sen åkte vi ner på stan och hämtade Emelie :) sen åkte vi iväg till Jysk för att Emelie skulle köpa en fin nallebjörn som juldekoration :). Jag och Sonny köpte en ljusslinga som vi ska ha ute på balkongen :), efter det så gick vi in på Rusta för att Emelie skulle köpa en jul-lampa sen stack vi och handlade mat och då bestämmde vi oss också att vi alla skulle äta tillsammans så Emelie åt hemma vid oss :).


Det är helt sjukt, jag är skyldig mitt sparkonto typ 21 tusen :/, det är helt idiotiskt att röra sitt sparkonto när man precis fyllt arton bara för att festa och köpa onödiga saker, för att sparkonto pengarna är egentligen till för att köpa saker man behöver när man t.ex flyttar hemifrån.

Det har iallafall gått bra på jobbet idag, idag var det sista dagen för Jonny på jobbet så nu är jag jätte nervös över hur det ska gå :/, den nya killen kommer inte börja förens första februari så jag och Mats är ensamma tills dess så jag hoppas verkligen att det kommer gå bra. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag gå och lägga mig.
natti natti
Puss hej
//Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0