10/9

God Morgon
Imorgon fyller min lilla gubbe år :) <3 hehe. Då kommer det att bli party och Sonnys Mamma och Syster kommer hit på fika före :)
Jag låg nyss och kikade på filmen Solomon Kane, Den var bra :) Gillar man Van Hellsing så kommer man gilla den här också :)
Jag sitter här och försöker nu väcka Sonny så att vi får gå och äta frukost. Han är helt omöjlig att få ur sägen. :/ blöö, orkar inte! För jag måste nästan alltid skälla på honom för att han ska gå upp. Och då brukar jag göra så att jag skriker på honom på en gång :P hehe. Mycket lättare, så slipper man bli irriterad över att han inte går upp :P hehe.
Men det är väl inte alltid som man har lust att skrika på sin pojkvän bara för att han ska komma upp ur sängen. Och det kan ju inte direkt vara trevligt för honom heller att vakna till en sur kärring röst :P hehe.
Eller vad säger du? hehe.
Men nu ska jag gå och kika på nästa film, vad ska det bli? hmm. Jag undrar om jag ska vänta på Fia innan jag börjar se på den så kan hon vara med :) för hon slutar kl 10.00 och den är ju 09.57 nu så :P hehe.

Den har tydligen varit en bok från början :) Det är ju dom filmerna som är bäst tycker jag :) Filmer efter böcker :) Dom har alltid bäst handling :) Tycker ni också de?
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

godmorgon :)

2010-09-10 @ 10:18:26
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0