21/9

Hejsan
Jag kunde aldrig skriva God Natt igår kväll, bara för att mitt internet slutade att fungera :/ Grr.
Det är fan de värsta med att bo i en lägenhet, att internet för jämnan bara krånglar. Eller vad säger ni?
Men annars idag har det inte hänt mycket :) jag har setat och kollat på Walt Disney filmer :) Som Phinocio, Oliver och Gänget och Svärdet i Stenen :P hehe. Guud, det var verkligen längesen som jag såg någon av dom filmerna :)
Och de verkar som att Sonny aldrig har sett Phinocio? :O Vem fan har inte sett Phinocio? :O Jo, Sonny.
För han visste inte att Benjamin Sycha (eller hur det nu stavas :P hehe) Sjöng "Ser du stjärnan i det blå".
Han trodde det bara var något som han gjorde på julen :P hehe.
Liksom stjärnan är ju med i filmen och allt :P hehe. Men de fattade inte han :P hehe.
Men jag har i alla fall nyss duschat så nu ska jag smörja in mig :) Ni vet, jag har ju eksem så jag kan aldrig bara gå ut ur duschen, jag måste smörja in mig efter också. SÅÅÅÅ Jobbigt!!! Och helst när man har hållt på med det i 7år nu. Då börjar man bli ganska trött på det och önskade att man bara kunde gå rakt ut ur duschen och sedan bara skita i allt annat typ :P hehe. Men så är det inte.
LadyYasmine.blogg.se
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, jobbigt när inte internet fungerar!

2010-09-21 @ 18:20:59
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: johanna

okej :) jo allt är bara bra här , hur är det med dig då ?

2010-09-21 @ 21:01:11
URL: http://jmok.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakbobsson [foto]

fint hår :)

2010-09-22 @ 08:35:28
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0