30/9

Hej hej
Jag har inte kunnat skriva någonting bara för att Sonny har setat här hela tiden, allstå snart vill jag ha en bärbar dator så att vi slipper det här.
Men i alla fall, de här inte hänt så mycket den här morgonen, jag har setat och kollat på disney filmer :) Och Fia har varit här ända sen i morse :P hehe.
För hon började inte förns kl 12.45, hehe, men de visste inte hon om :P hehe. Så hon har setat här och pluggat hela morgonen förutom den tiden som hon somnade :P hehe. Hon somnade sittandes med boken och blocket i knät och pennan i handen :P hehe. Vad knäppt det såg ut :) hehe. Och jag har tvättat lite också, och nere i tvätt stugan så träffade jag på Emelie och då följde hon med mig hem och pratade lite :P
Yasmine Mörlin Nyström
idag är jag i alla fall helt utvilad, jag gick och la mig och sov i någorlunda tid, och jag sov ganska länge för att jag skulle bli riktigt utvilad :) Skönt som fan var det :P hehe.
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; ja, eller hur :O

2010-09-30 @ 14:35:16
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Vad bra :D

Det är bra med mig också :)

2010-09-30 @ 14:35:30
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0