Attans också

Legat i sängen hela dagen, har blivit sjuk. Vilken jäkla skit. Jag var nykter igår men ändå så mår jag piss...
Sonny han körde folk igår och jag å Fia satt hemma och kollade på film :) Sen började kl närma sig tolv och Sonny var fortfarande inte hemma. och Vi skulle till Gonäs hem till Wictorias pappa och fira tolvslaget. Så man började bli stressad.

Så jag ringde till Sonny och undrade vart han var någonstans, Då hade två st håll på och krångla med sktjussen Så allt blev mycket senare, och Sonny förlorade några som han skulle köra också.
Sen kom Sonny och hämtade mig och Fia då var det bara 10 minuter kvar till tolv. Och då skulle vi till Gonäs, Sony gasade och körde hem till Wictoria pappa på 5 minuter :P hehe. Helt sjukt. Så vi kom in till Wictoria var där en liten stund och sen började dom räkna ner på tvn :) Sen var det Gott Nytt År, Sen gick vi ut och kollade på alla fyrverkerierna vi hade hela Ludvika nedan för oss + lite till så vi såg allting, så fort det hade slutat snöa i alla fall :P hehe. Det var jätte fint och det small över allt :P hehe.
Sedan var det bara att åka igen, för Sonny skulle köra igen och Wictoria också..
Men vi stannade lite här och där och kollade på lite mer fyrverkerier :) Sen släppte Sonny av mig och Fia och vi gick en liten runda ner på stan och lite så där.
Men när vi gick mot högbergsskolan, så mötte vi på en tjej som hade en kille bakom sig och en annan kille framför sig, och hon gick och pratade i telefonen. Då när hon gick förbi oss så hörde vi hon sa i telefonen "Nej, det kom några nu" "Ja, vad tror du att jag blev då? " Då fattade vi att hon var rädd, så jag kan tänka mig hur skönt det måste ha varit för henne att det kom två st andra, och att vi helst var två tjejer :) Jag skulle i alla fall bli avslappnad :) Men det var tack vare den där promenaden som antagligen gjorde att jag blev sjuk, såå jäkla jobbigt, men sen när jag och Fia kom hem så var vi jätte kalla och la oss på soffan och under täcke och sedan så somnade jag :P hehe.
Jag vaknade upp av att Sonny väckte mig och sa att jag skulle komma till sängen och lägga mig.
Och nu sitter jag här, snuvig, det svider under näsan och nyser och mår allmänt skit. Fy fan. Jag hatar det. Men snart så ska vi kika på film igen :) Men det blir i alla fall sängen hela dagen.
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: MALLAN

sv: tack desamma ;)

2011-01-01 @ 20:40:31
URL: http://malinasenlund.se
Postat av: Ida we

Fin outfit! :)

2011-01-01 @ 21:25:57
URL: http://idawe.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0