God Natt

Nu ska jag lägga mig och sova, Det är fredag i morgon så det är helg :)
Det blev för den delen inge lana idag, Emil gjorde en massa saker och sen sa han att han inte skulle orka något idag, så det blir i morgon i stället och på Lördag.
Men efter maten här hemma så kom Emelie över en sväng och tjolade lite :) efter det så åkte jag och Sonny ner till Pappa och Ulla för att Niklas skulle kika på basen :)

Sen var vi kvar där en stund och väntade på att pappa skulle komma hem, under tiden så kikade vi på Bäck :)
Sen rinde Fia och undrade ifall om hon kunde komma in och sedan sova här också, och de sa jag att hon kunde göra :) Sen satte jag och Fia oss och tittade på film Shes out of my lige eller hur det nu stavas :P Den är verkligen as bra :) Jag älskar film, men nu ska jag sova.
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild :)

2011-01-14 @ 09:02:23
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Fin bild!

2011-01-14 @ 10:17:29
URL: http://ellminas.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0