Solat

Internet har inte fungerat Så jag har inte kunnat göra några inlägg sen det senaste inlägget idag.. Det är såå jobbigt när det blir så.
Och jag kunde inte heller logga in när jag kom hem heller, för Sonnys och min roter kom idag, så Sonny skulle installera den först. Sen nu kan jag vara ute :P
Men jag och Emelie har i alla fall varit iväg och solat, det var verkligen jätte skönt :)

Det var längesen som jag solade nu, så nu är det verkligen dags :)
Det kommer i alla fall bli minst en gång i veckan nu, för det är bra för mina eksem också. :)
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: härligt du :) jorå det är fint med mig.

2011-01-11 @ 20:23:17
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0