18/3

Hej
Jag har inte hunnit skrivit något förns nu, jag har setat och sök en massa jobb och gått till skolan och bokat in bilen på reparation och sånna saker hela morgonen :)
så nu kommer mitt första inlägg, men jag måste fortsätta söka jobb och sen sätta mig och plugga till högskoleprovet, för nu har jag fått reda på att det i alla fall är 2 April.
Brr, jag blir såå nervös :P

Men idag ska jag och Sonny i alla fall till Grängesberg och Fira Sonnys låssas pappa Dan, för ahn fyller år idag :)
Grattis till han :)
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag vet inte riktigt :) Ikväll ska jag jobba iallafall. Vad brukar du göra under påsken? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-18 @ 12:16:16
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: vad kul att höra! ^^

Jo, det är bra med mig, råförkyld bara :)



Vad gör du då? :)

2011-03-18 @ 12:42:52
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0