29/3

God Morgon
Vaknade alldeles nyss :) Ska köra Sonny till jobbet, För idag behöver jag bilen för jag ska ju åka till Gia på intervju :) Jag hoppas att det kommer att gå bra :)
Oj, vad mycket smilisar det börjar bli, men jag känner mig glad idag och då blir det oftast många smilisar :)

Sen så ska jag klippa mig idag också :) så det ska bli skönt att få lite liv på håret. :)
Igår gjorde jag inte så mycket mer än bara Plugga, städa, duscha, laga mat och sen gjorde jag Sorbé glass :) As gott :)
Men nu ska jag gå på toa, ha det så bra så länge :)
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: ~linnea

sv: det är bara bra med mig :)

händer idag? ^^

2011-03-29 @ 07:34:29
URL: http://privatelifes.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

sv; jodå helt ok faktiskt :D Varit med en bästis som kom på besök från Danmark :D

KRAM ♥

2011-03-29 @ 07:49:33
URL: http://joxoxo.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0