3/3

God morgon
Jag mådde inte alls bra igår, så jag hade ingen mer ork att skriva någonting mer på bloggen, jag hade tagit en värktablett och då blev jag att må bättre i några timmar, men sen gick den ur och jag blev jätte dålig. fy tusan.
Då låg jag på soffan och gnällde och frös, fast jag hade täcke på mig, men tillslut somnade jag.

Jag och Puffe
Här är jag och Puffe på soffan och gosar under den tiden som Sonny var på träningen :) Puffe kanske kände på sig att jag inte mådde nå bra och kom och försökte göra det bra. Jätte mysigt var det :)
Känner mig lite bättre idag, men jag har inte varit upp ur sängen så mycket så jag vet inte, mår lite illa, men inte som igår, men jag klarar inte av att äta någonting.
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Myspys :D

2011-03-03 @ 14:16:40
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0